Herhalingslessen:

De herhalingslessen worden zowel in voor- als najaar georganiseerd. De lestijden zijn van 19:30 tot 21:30 uur.
Gezien het grote aantal leden dat de vereniging telt, zijn wij genoodzaakt iedereen in te delen op vaste avonden waarbij wij zoveel mogelijk rekening houden met de voorkeur die men aan geeft op het aanmeldformulier, of aan het begin van een seizoen.'

Zodra een lid is ingedeeld voor de herhalingslessen, sturen wij een mail of uitnodigingsbrief met de lesdata waarop men is ingedeeld. Bent u een keer verhinderd, dan kunt u overleggen met het secretariaat over een alternatieve datum waarop u de gemiste les kunt inhalen.

Per seizoen variƫren de onderwerpen die aan bod komen.
Reanimatie en bediening van de AED is een jaarlijks terugkerend onderwerp.

Voor meer informatie over lidmaatschap en herhalingslessen kunt u mailen naar ehbo-tiel@outlook.com

Voor het seizoen 2023/2024 zijn de volgende cursusdagen gepland.